Walkzone Store

24 November 2009

Penyakit Empat Serangkai




Produk ini mengandungi 28 jenis herba yang memberikan perawatan menyeluruh khususnya kepada penyakit 4 serangkai iaitu Jantung, Kencing Manis, Darah Tinggi dan Buah Pinggang.

D’Det (dulu dikenali sebagai D’Tork) membawa konsep pembersih atau ‘cleansing’ melalui penghilangan toksid khususnya yang terdapat dalam hati dan memberi kesan tidak langsung terhadap ginjal, nodus, limpa, usus, paru-paru dan darah.

Namun begitu bagi mendapatkan keberkesanan kepada D 'Det ia perlu diambil dengan D 'Deu kerana kandungan Vitamin C atau roselle dalam D 'Deu menyebabkan D 'Det bertindak 13 kali ganda kekuatanya.

D 'Det juga baik untuk athritis atau sakit sendi jika diambil berterusan namun begitu adalah dicadangkan pengambilannya set lengkap 3 D terus bagi mempercepatkn kesembuhan. InsyaAllah.

D’Deu (dulu dikenali sebagai D’Heat). Tubuh mempunyai kemampuan tersendiri dalam mengawal suhu badan. Namun apabila mekanisma tubuh rosak, maka tubuh akan mengalami suhu di paras yang terlalu tinggi atau terlalu rendah. Ini akan mengakibatkan berlakunya gangguan kepada sistem saraf dan hormon yang tidak stabil. Tanda-tandanya ialah muka dan lidah seseorang itu menjadi pucat akibat meningkatnya suhu. Ini akan berlaku gangguan emosi seseorang.

D’Karm akan mengembang dan bertindak untuk menarik sisa bahan buangan yang masih terlekat pada dinding usus. Pengguna akan merasa lancar dan lawas sekiranya D’Karm dijadikan amalan dan dalam keadaan sama ia boleh menghilangkan sakit sendi dan sakit pinggang.
Dos yang biasa ialah 1 x 3 namun bagitu bagi penyakit yang sudah bertahun boleh menambah dosnya kepada 2 x 3.

Jika terdapat keluarnya cairan seperti hingus hendaklah mengurangi pengambilan herba ini.

Harga: D 'DET, D 'DEU, D 'KARM @RM75 (SM) : @RM85 (S/S)

0 comments:

© Edited by Iwan 2009

  © Blogger template Fishing by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP